Veel gestelde vragen
Je hebt vragen, en we hebben antwoorden. Als er iets is wat we nog niet hebben behandeld, of als je met een service medewerker wilt praten, dan horen we dat graag van je. E-mail ons op [email protected], en we nemen binnen 48 uur contact met u op.
Veel gestelde vragen
FAQ
Internationale verzending is gratis voor alle bestellingen boven €35 of €3,95 voor bestellingen onder €35 Euro.
Maak je geen zorgen. Het kan 1-3 werkdagen duren voordat uw trackingnummer is bijgewerkt.
Merk op dat bestellingen binnen 1-5 werkdagen na plaatsing worden verzonden.
Nadat uw bestelling is verzonden, ontvangt u een bevestiging per e-mail met een track-and-trace nummer. Houdt er rekening mee dat het 1-2 werkdagen kan duren voordat uw track-and-trace nummer actief wordt.
Absoluut 100% veilig! We steken veel tijd en moeite om ervoor te zorgen dat ons beveiligingssysteem uiterst veilig is. Met onze beveiligde online bestelling systeem is al uw informatie veilig . Alle gegevens zijn veilig versleuteld. Er worden daarom ook nooit gegevens opgeslagen of beschikbaar gesteld voor onze medewerkers.
Ons magazijn verzendt bestellingen op roulerende basis, maandag tot en met vrijdag. Bestellingen worden meestal binnen 1-5 werkdagen na plaatsing verzonden. Vrijdagmiddag- en weekendbestellingen worden meestal op maandag verzonden. De meeste van de wereldwijde zendingen komen binnen 7-15 dagen aan, sommige producten worden verzonden met ups+ en deze producten moeten binnen 3-7 dagen na verzending aankomen.
Houd er rekening mee dat sommige leveringen vertraging kunnen oplopen (neem contact met ons op voor meer informatie).
Als u per ongeluk een bestelling heeft geplaatst met een verkeerd artikel/adres, dient u contact op te nemen met onze klantenservice door een e-mail te sturen naar [email protected] om samen tot een oplossing te komen.
U komt niet in aanmerking voor een retourzending in de volgende situaties:
– De bestelling wordt niet binnen 24 uur na levering gecorrigeerd of geannuleerd.
– Het product is kapot of het is defect/beschadigd door nalatigheid.
– Het product is niet in dezelfde staat nadat u het ontvangen heeft.
Note: Retouneerkosten zijn voor de koper.